دوره اول ترک خودارضایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 12 مرداد 1394
بازدید : 255
نویسنده : بخشش

دوره اول ترک خودارضایی(استمناء)

با سلام ودرود به دوست داران خدا و حضرت قائم(عج)

ابتدا برای سلامتی حضرت صاحب الزمان(عج) صبوات بفرستید


ورود به این دوره را به شما تبریک میگوییم.من ودوستانم نهایت تلاش را برای ترک این عمل(استمناء) خواهیم نمود

توجه: قبل از ورود به این دوره ، حتما باید مطالبسایت مربوط به استمناء را مطالعه کرده باشید

توجه: خط به خط وکلمه به کلمه تمام دوره باید با دقت مطالعه شود!!


یکی از دوستان درمورد این دوره نظر داشتند که فرمودند مگه خودارضایی هم ترک داره؟!!!

درجواب ایشون باید بگم که اگر فقط ضررات جسمی وروحی این عمل حرام وگناه کبیره رو خونده بودید به هیچ وجه این سوال رو نمی پرسیدین!!

من به شخصه دوستای زیادی داشتم که گرفتار این عمل شدند!!!! بعضیاشون تونستن بزارن کنار و اکثرا نتونستن ترک کنن!!!

دوستان مطمئن باشید اگه همین الان به فکر ترک کردن بیفتین همه ضرراتش از بین میره و مثل قبل شاد وسرحال میشین.اینو من تضمین میکنم!!

حوب اگه سنتون پایین تر باشه که عالیه!!!! چون نیروی جوانی همه ضررات رو بعداز ترک می پوشونه وازبین میبره!!!


دوره اول !!!

1.توسل ،،، اول از همه باید متوسل بشین به خدا،معصومین،ائمه اطهار ومخصوصا امام زمان(عج) که لازم نیست دعای خاصی رو بخونین.فقط باید ازشون بخواین(به هرزبانی) مطمئن باشین امام زمانتون همه کارهاتونو زیرنظرداره ومیدونه چیکارا میکنین.

2.درک اینکه تنها نیستی ویکی اون بالا داره نگات میکنه ،،،همنوطور که گفته شد امام زمان تمام کارهامونو میبینه.شاید بپرسین چطوری؟مگه میشه؟؟ باید بگم که 100 درصد مطمئن باشید که میشه. توجه: اگه مطمئن نیستید ودرکش براتون مشکله به هیچ وجه به دوره بعد نرین چون موفق نمیشین نگین نگفتم!! خوب حالا باید بگم که یه علم بزرگتری هم وجودداره که باید بهش یقین پیدا کنید،به خودش وبه وجودش!! علم خدا علمی هست که هیچ کسی جز اون افرادی که خود خدا بخواد ازاون  آگاه نیست!!!!! خوب رو مرحل دوم باید یه مدت فکر کنید تا بتونید رد کنید چون این مرحله(مرحله2) نیاز به زمان داره.حرف نباشه فقط نیاز به زمان داره.فکر کردین به این راحتیا میشه ترک کرد؟؟ توجه: سوال داشتید بپرسید!! خوب یه قانون داریم که میگه مرحله هارو بادقت رد کنید ویه قانون میگه متن هارو حرف به حرف بادقت بخونید!!!

3.زمان ،،، توجه: اگر مرحله 2 رو رد نکردید به این مرحله نیاید(در غیر اینصورت عدم موفقیت در دوره!!) حواستون باشه!!!!!!! خوب این مرحله مرحله خیلی آسونیه نگران نباشید! مرحله زمان به این معنی هست که یه مدت فقط باید به ترک و خدا و این که همیشه تحت نظر خدا و امام زمانتون هستید فکر کنید!!! این مدت چه زیاد وچه کم فرقی نمیکنه فقط باید این مرحله رو کاملا درک کنید وبعد برید مرحله بعدی!!!! نگین نگفتم.سوال داشتین درخدمتم!!!

 

سخنی بایک انسان ترک شده و پاک : خوشبختانه من تونستم اول از خدا درخواست کنم و این رو درک کنم که خدا داره نگام میکنه.یکی همیشه داره نگامون میکنه.باور کنید یکی اون بالاست که زیر نظرتون داره.اگه درکش برات مشکله فکر کنید که فرشته های خدا زیر نظرتون دارن وشاید واقعا هم همینطوره!!! من یه مدت تقریبا یه ماه روی درک این مطلب فکر کردم. الان هم خیلی احساس تنهایی میکنم ولی همیشه تنها کسی که صدامو میشنوه وباهاش شبا دردودل میکنم خداست.خیلی احساس خوبیه که یکی هست که به همه حرفات گوش میکنه.....

ادامه در دوره دوم... لطفا این دوره رو بگذرونید....

 




:: برچسب‌ها: بخشش , خودارضایی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به مرکز ترک اعتیاد های دوران نوجوانی وجوانی خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com